terça-feira, 21 de junho de 2011

Se ame! (love yourself)

Girls, every time you look at yourself in the mirror instead of criticising your self , look at your self and say " i am beautiful, and i love myself".Being beautiful is not just being: slim, no zits, tall. These characteristics are only complements, to be beautiful you need to be self confident and accept your self ! Do not compare your self with other girl, because they are not you .
 Look at your self with love , do not let other people repress you, cause, look at this if someone wants to repress you it , is because there is something that you have that the person dose not have, so if you have do not have a strong personality and  self confidence, the person  can not  put you down easily, by criticising you.
So what you need to do when something like this happens to you is keep your head held high, and remember "i am beautiful in my way, because God makes no mistakes - Lady Gaga".
Do not stop your self of  wearing or using things that you like only because people will criticise you! Those people that just criticise are dissatisfied with what they got, so they want to make people feel  bad because they feel bad and do not admit other people happiness. Guys think like this, poor people, come on if someone comes and say something bad about you, do not even waste your time answering back, just say "poor you..." and walk.
remember: I love my self, I am pretty, I am sexy! I am awesome!
Self confidence ALWAYS!




Meninas, sempre que vocês se olharem no espelho, em vez de se criticar, olhe para você mesma e fale "eu sou maravilhosa, sou a miss universo eu me amo!" Sendo bonita não é só ser: magra, alta e não ter espinhas. Essas características são somente complementos, para ser bonita você pecisa ter confiança em si mesma, e se aceitar do jeito que você é.Não se compare com outras meninas porque elas não são vocês.
Se olhe com mais carinho e amor, não deixe que outras pessoas te reprimem, porque, olha só, se alguem quer te reprimir é porque você tem algo que aquela pessoa não tem, então se você tiver a personalidade bem forte e confiança em si mesma, aquela pessoa não consegui te fazer "abaixar a cabeça" com suas críticas.
O que deve ser feita nessas situações é:  ficar com a cabeça erguida toda hora, e lembrese " I am beautiful in my way, because God makes no mistakes- Lady Gaga ( eu sou bonita do meu jeito, porque Deus não comete erros.)
Não deixe de usar ou vestir coisas que você goste porque algumas pessoas pode criticar! Essas pessoas
criticam as outras pessoas porque elas estão insatisfeitas com alguma coisa, então quando ela ve alguem feliz, ela não adimite ver a felicidade do outro, então ela critíca a pessoa pra pessoa sentir a mesma coisa do que ela. Mais gente ver pessoa  assim dá até pena, não é? Se algum dia alguem for fala algo ruim pra você, nem gaste o seu tempo respondendo essa pessoa, só fala "tenho dó de você" e vai embora.
Lembre-se: Eu sou bonita! Eu sou sexy! Eu sou tudo de bom! Eu me amo

2 comentários:

Anônimo disse...

ameiiiiiiiiiiiiiii............... juro que eh a melhor coisa q ja li..... but still eu nai me axo bonita de nem um jeito..... thats my problem.....:$

Unknown disse...

oi ,obrigada por confiar na "everything for girls", ja dei uma sugestão em um post no "assunto delicados". Se quiser escrever mais alguma problema fique a vontade bjinhos.