quarta-feira, 28 de dezembro de 2011

Survival kit ( Kit de sobrevivência)





I love traveling but HATE traveling by  plane, why? Cause they're uncomfortable ( well except if you travel in first class), they don't have a nice comfy space and i also get to sit next to some one that snores, A LOT.  

So...  i decided to make a list of things  that you NEED to take if you're going to travel, by plane, car etc..


Eu amo viajar mas ODEIO  viajar de avião, por quê? Porque eles não são confortáveis  (pra quem vai de económica neh...), eles não tem um espaço agradável e eu sempre sento perto de alguém que ronca  MUITO.


Então... decidi escrever sobre o essêncial,  coisas que você PRECISA levar se vai viajar de avião, carro etc..




1. Foms

They are comfortable and save your neck from being sore.


Eles são confortáveis e  ajuda a prevenir  a dor no pescoço. 





2. Ipod + HEADPHONES (don't forget the headphones) 

If you want to "turn off" yourself and relax, just click play and enjoy your flight. 

Ipod + FONE DE OUVIDO (nao esquecem dos fones) 

Se você  quiser se "desligar" e relaxar, clique replay e aproveita o voo. 









3 - toothbrush + toothpaste ( Escova de dente + pasta) 

it's always a good thing to have nice breath :) 


E sempre bom ter um hálito bom :) 



4. Make up  (maquiagem) : 

Incase of emergency, it's also good to have your make up next to you. 

p.s

make sure you put your toothbrush, toothpaste and makeup in a small kit. 

- Powder, lip gloss and mascara. 


Em caso de emergência, e sempre bom ter sua maquiagem perto de você .

p.s

coloque sua escova de dente, pasta e make numa necessaire  pequena 

- Base em pó, gloss e rimel 







5. Book (Livro

Reading is relaxing. Get your fav book, sit and start reading :) time will pass quickly 

I'm reading Parisian Chic (i got it for christmas, remember? ) 

Ler  é relaxar. Pega o seu livro favorito, senta e comece a ler :) o tempo passa rápido.

Eu estou lendo "A Parisiense" ( ganhei de natal, lembra?) 





6. CHEWING GUM! (CHICLETE!) 

I loooooooveeeeee chewing gum! I'm addicted to it, every where i go i have one. If i don't, i buy one.

Eu ammmmoooo chicelte! Sou viciada, todo lugar que eu vo eu levo uma cartela comigo. Se eu nao tenho, eu compro uma.  



last but not least... 













Nenhum comentário: