domingo, 25 de dezembro de 2011

Happy HO-HO- HOLIDAYS





Hey girls! Merry Christmas!!!

Yesterday (24.12.11) there was a family reunion for Christmas, of course :)


Oie meninas! Feliz Natal!!! 

Ontem (24.12.11) teve uma ceia de natal :) 




This is my look (O meu look) :






Skirt Brand (Marca da saia): Zara
Blouse Brand( Marca da blusa): Arden B.
High Heel brand (marca do salto): Shoe Stock









Our Christmas Tree :) 

Nossa arvore de natal :) 





I got for christmas the book " Parisian Chic" a style guide by Ines Fressange with Sophie Gachet 

(me with my new book hihi ) 

Eu ganhei de natal um livro "Parisian Chic" um guia de estilo por Ines Fressange e Sophie Gachet

(Eu com o meu livro novo hihi) 




Hope you all had a WONDERFUL Christmas! Send us your look  (efgpink@hotmail.com) 

xoxo


Espero que todas  tenham tido um ÓTIMO Natal! Mande para gente o seu look (efgpink@hotmail.com)

beijinhos 












Nenhum comentário: